Friday, April 6, 2012

စကၠဳ ။




ရွင္ နဲ႔ က်မ က

ဘ၀ ခရီလမ္း ၾကမ္းၾကမ္း ေခ်ာေခ်ာ

တူေလ်ာက္လမ္းခဲ့ ၾကတာေပါ့။


ရွင့္ ဘက္က ပိတ္လို႔ အေမွာင္ခ်လိုက္ေတာ့

က်မ လည္း ၾကာၾကာ မေနပါဘူး ရွင္နဲ႔တူတူ

ေလာကၾကီးကို အေမွာင္ခ် ရွင္ေနာက္ လိုက္ခဲ့ရတယ္။


က်မ ရဲ႕ ႏွလံုးေသြးေတြ ထိန္းသိမ္းလို႔မရေတာ့

ရွင္လည္း မေနႏိုင္ မ်က္ရည္ေတြ သြန္းၿဖိဳးလို႔

အသိစိတ္ရဲ႕ တေနရာမွ တေယာက္လက္ကို ၿမဲၿမဲ ဆုပ္ထားၾကတာပါဘဲ။


ရွင့္ ရဲ ႔ ေဒါသေတြ မီးလိုေတာက္ေတာ့

က်မ ရဲ႕ စိတ္ေတြ မခံမရပ္ႏိုင္ေတြၿဖစ္

ေၿပရာေၿပေၾကာင္း ရွင္းဖို႔မလို ရင္ဆိုင္တူတူဘဲ ေပါ့။


ေလာက ရဲ႕ ထိုးႏွက္ခ်က္ေတြေၾကာင့္

က်မ စိတ္ေတြမခိုင္ ၀မ္းနည္းငိုေၾကြးေတာ့

ရွင္လည္း တူတူ မ်က္ရည္ေတာ့ ၀ဲခဲ့တာပါဘဲ။


ကမာၻၾကီးရဲ႔ အေကာင္းအဆိုး ရွင္စိတ္၀င္စားေတာ့

က်မ ရွင္နဲ႔တူတူ မခြဲအၿမဲ

ေလာကၾကီးရဲ႕ အလွအပ က်မ ၾကည့္ရူ႕ေတာ့

ရွင္လည္း ဟန္ေတာင္မေဆာင္ႏိုင္ဘဲ ေလ့လာေနက်။


အနားယူဖို႔ အခ်ိန္တန္ေတာ့

ဘယ္တုန္းကမ်ား တူတူ မရိွခဲ့တာ

ရွင္ေရာ က်မပါ မသိခဲ့ဘူးေနာ္။


ဒါေပမယ့္ ရွင္ရယ္

ရွင္လည္း က်မ ကို မၿမင္ဖူး

က်မလည္း ရွင့္ ကို မၿမင္ဖူး

သဘာ၀ရဲ႕တတုိင္းၾကီး ကာဆီထားခဲ့လို႔ေပါ့၊


တခါတေလ

သဘာ၀တရားေတြ ကိုခ်ိဳးဖ်က္

ရွင့္ဆီ အေၿပးေလးလွမ္း

ဆႏၵနဲ႔ ဘ၀ လက္ေတြ႔က်ဖို႔

စြမ္းေဆာင္ခ်င္ေပမယ့္ ရွင္ရယ္...

က်မၿဖစ္ ရွင္နဲ႔ တထပ္တည္း က်ေနလိမ့္မယ္။


ရွင္ရယ္

ရွင္နဲ႔ က်မ ကမ္းစပ္မွာ ထိုင္ေနၾကတာတူေပမယ့္

က်မ က ဒီဘက္ကမ္း

ရွင္က ဟိုဘက္ကမ္း

ၿဖတ္ေက်ာ္လို႔ မရေအာင္ကို

သတ္မွတ္ထားတဲ့ စည္းေတြကမ်ားေနရင္းက ရွင္ရယ္။

တေန႔ေန႔ ေတာ့.............................။

ဒီးဒိုး။

၀၆၊၀၄၊၂၀၁၂။

No comments:

Post a Comment