Sunday, March 14, 2010

"ထမင္း ေကြ်းေသာ လက္ကို ၿပန္မကိုက္ပါ ႏွင့္။"

"ထမင္း ေကြ်းေသာ လက္ကို ၿပန္မကိုက္ပါ ႏွင့္။"

ယေန႔ ေခတ္တြင္ တြင္က်ယ္စြာ သံုးေနေသာ စကားလံုးၿဖစ္မည္ထင္ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္သည္သူတပါးလက္ေအာက္တြင္ အလုပ္လုပ္ေသာ သူတေယာက္သာ ၿဖစ္ပါသည္။ အလုပ္ရွင္သည္ မိမိ၏ ထမင္းရွင္ဟု ဆိုလ်င္ ေယဘူယ် အားၿဖင့္ မွန္မည္ ထင္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ္ ၏ ခံယူခ်က္မွာ ထို႔သို႔ မဟုတ္ေပ။ အလုပ္ရွင္ သည္ ကြ်န္ေတာ္ ၏ လုပ္အား၊အသိပညာ၊အေတြ႔အၾကံဳ ကို အလုပ္ရွင္ ေပးေသာ လစာ ႏွင့္ လဲလွယ္ ၿခင္း ၿဖစ္သည္ဟု ယံုၾကည္ပါသည္။
ထို႔ထက္ ပို၍ အလုပ္ရွင္သည္ ကြ်န္ေတာ္ ၏ customer တစ္ေယာက္ အေန ႏွင့္ ၿမင္ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ၏ လုပ္အား၊အတတ္ပညာ၊ေတြ႔အၾကံဳဟူသည္ မ်ားကို အလုပ္ရွင္ဆို သူအားေရာင္းခ် ၿခင္းသာ ၿဖစ္ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္၏ လုပ္အား၊အတတ္ပညာ၊အေတြ႔အၾကံဳ ကို သင့္တင့္မ်ွတေသာ ေစ်းႏွဳန္းၿဖင့္သာ ေရာင္းခ်လိုပါ သည္။ကြ်န္ေတာ္ ၏ လုပ္အား၊အတတ္ပညာ၊အေတြ႔အၾကံဳ ကို လဲ အရည္အေသြး ၿပည့္မီ ေအာင္ လုပ္ပါသည္။ အလုပ္ႏွင့္ပတ္သက္၍ ခိုကပ္ၿခင္း၊လွည့္ဖ်ား လုပ္ကိုင္ ၿခင္းအလ်ဥ္း မရိွခဲ့ပါ။ ၿမန္မာ ပီပီ မိမိcustomer ကို အဆစ္ ေပးႏိုင္ပါသည္ ေပးခဲ့ပါသည္။ သို႔ေသာ္ အလကား ေတာ့ၿဖင့္ မေပးႏိုင္ပါ။ အဘယ့္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ အလားကား တစ္ခုမွမရ ခဲ့ၿခင္း ႏွင့္ မိမိ ကို ထမင္းေကြ်းေသာ လက္ကို ၿပန္ မကိုက္ၿခင္းသာ ၿဖစ္ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ကို ထမင္းေကြ်းေသာ လက္မွာ ကြ်န္ေတာ္ ၏ လုပ္အား၊အတတ္ပညာ၊အေတြ႔အၾကံဳ ၿဖစ္သည္ ဟု ခံယူထားေသာ ေၾကာင့္ ၿဖစ္ပါသည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ သည္ မိမိ ၏ ရပိုင္ ခြင့္ ကို ေတာင္းဆိုၿခင္းသာ ၿဖစ္ပါသည္။ အလုပ္ရွင္ ႏွင့္ ကြ်န္ေတာ္ စာခ်ဳပ္ခ်ဳပ္ဆိုခဲ့ စဥ္ စာခ်ဳပ္ပါ အေၾကာင္းအရာကို အလုပ္ရွင္မွ ေလးစားရမွာ ၿဖစ္သလို ကြ်န္ေတာ္ လဲ ေလးစားရ မည္ ၿဖစ္ပါသည္။ မတရား ခိုင္းေစၿခင္းႏွင့္ လက္တလံုးၿခား လွည့္ၿဖား၍ ခိုင္းေစၿခင္း ကို အလုပ္သမား တေယာက္အေန ႏွင့္ ရပိုင္ခြင့္ေတာင္းဆို ၿခင္းမွာ ထမင္းေကြ်းေသာ လက္ကို ၿပန္ကိုက္ၿခငး္ မမည္ဟုထင္ပါသည္။

အလုပ္ရွင္မွ မိမိ အေပၚတြင္ မတရားခိုင္းေစၿခင္းႏွင့္ လွည့္ၿဖား သၿဖင့္ မိမိမွ လဲ အလုပ္ရွင္ အေပၚ ပညာၿပ၊တန္ၿပန္ လိမ္လည္ ၿခင္းသည္ သာ လ်ွင္ ထမင္းေကြ်းေသာ လက္ကို ၿပန္ကိုက္ၿခင္း ၿဖစ္သည္ ဟု ထင္ပါသည္။
မိမိ၏ အတတ္ပညာ၊အေတြ႔အၾကံဳ၊လုပ္အားကို ၿပီးၿပည့္စံုေအာင္ အသံုးမခ်၊အလုပ္၌ ခိုကပ္ေနၿခင္းသည္ ထမင္းေကြ်းေသာ လက္ကိုၿပန္ကိုက္သည္ ဟုသာ ခံယူပါသည္။

ထို႔ေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္သည္ အလုပ္ရွင္ ထံ သို႔ ေတာင္းဆိုပိုင္ခြင့္ရိွသမ်ွေတာင္းဆို မည္ ၿဖစ္သကဲ့သို႔ ကြ်န္ေတာ္ ၏ ထမင္းရွင္ၿဖစ္ေသာ အေတြ႔အၾကံဳ၊အတတ္ပညာ ႏွင့္ လုပ္အား တို႔ ကို ခို ကပ္ၿခင္းမရိွ၊အစြမ္းကုန္ အသံုးခ်မည္ သာၿဖစ္ပါသည္။

No comments:

Post a Comment