Monday, February 22, 2010

သူမ ကို ခ်စ္ပါ သည္။

ကြ်န္ေတာ္ ဟာ အရမ္းလွတဲ့ မိန္းကေလး၊ေခတ္ဆန္ေသာ မိန္းကေလး ေတြကို ႏွစ္သက္တယ္ ၾကိဳက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ သူမ ဟာ မလွပါ၊ေခတ္လဲ မဆန္ပါေသာ္လဲ သူမအား လက္ထပ္ရန္ ဘ၀တစ္ခု အတြက္ လက္တဲြေလွ်ာက္ရန္ ေရြးခ်ယ္ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ တြင္ သာမန္ မိန္းကေလး တစ္ေေယာက္ အေနၿဖင့္ လက္ထပ္ရန္ မၿဖစ္ႏိုင္ေသာ အားနည္းခ်က္ ရိွေသာ္လည္း သူမသည္ ကြ်န္ေတာ္အား လက္ထပ္ပါမည္ ဟု ဂတိေပးပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ အား လက္ထပ္ခြင့္ ေပးေသာ သူမအား ကြ်န္ေတာ္ လြန္စြာ ေလးစား ခ်စ္ခင္ ၿမတ္ႏိုး ရပါသည္။
သူမ ကို လက္ထပ္ရန္သာ ရည္ရြယ္သၿဖင့္ သူမ၏ အထိ၊အေတြ ့ ကို အတတ္ႏိုင္ ဆံုး ေရွာင္ပါသည္။ ထိုသို႔ ေရွာင္ၾကဥ္ ရၿခင္းမွာလည္း သူမကို မခ်စ္၍ မဟုတ္ရပါဘဲ မိမိ ကိုယ္ကို မိမိ ယံုၾကည္မွဳ မရိွ၍ ၿခင္း၊အထိအေတြ.ကို မေရွာင္ႏိုင္ၿခင္း ႏွင့္ ၄င္းတို ့၏ အက်ိဳးဆက္ကို သိေန၍ လဲ ၿဖစ္ပါသည္။ ထို ့ထက္ပို၍ သူမကို ကြ်န္ေတာ္၏ မ်ိ္ဳးဆက္ကို ၿပန္္႔ပြား ေပးမည့္သူ၊ကြ်န္ေတာ္ အေပၚ နားလည္မွဳ အရိွဆံုး သူအၿဖစ္လည္းေကာင္း၊ကြ်န္ေတာ္၏ မိတ္ေဆြ အၿဖစ္ လက္မထပ္ခင္ ခ်ိန္ထိ ၿဖဴစင္စြာ ေလးစား ၿမတ္ႏိုးခ်င္၍ သာၿဖစ္ပါသည္။ ဤသည္မွာ ကြ်န္ေတာ္၏ မွန္ကန္ လိုက္နာခဲ့ေသာ ကြ်န္ေတာ္၏ စည္းသာ ၿဖစ္ပါသည္။
ကြ်န္ေတာ္ သည္လဲ ေယာက္က်ား ထဲမွ ေယာက္က်ားတစ္ေယာက္ ၿဖစ္သည္ သာမက အေတြ႔ ကို မလြန္ဆန္ ႏိုင္ေသာ သူတေယာက္သာ ၿဖစ္ပါသည္။ ခ်စ္သူတုိ႔ သဘာ၀ ၾကင္နာ ယုယ ၿခင္းမ်ား မေပးႏိုင္ၿခင္းမွာ ကြ်န္ေတာ္၏ အားနည္းခ်က္ သာၿဖစ္၍ သူမ ကို မခ်စ္၍ မဟုတ္ရ ပါ။
ခ်စ္သူတို႔ ရိွတတ္ေသာ ေနရာမ်ားတြင္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ ရိွခဲ့ဘူးပါသည္။ကြ်န္ေတာ္ သည္ လူၿမင္ကြင္းကို သာေရြးခ်ယ္ ခဲ့ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမိကို မခ်စ္၍ ၾကင္နာ ၿခင္းမ်ား မေပ ခ်င္၍ မဟုတ္ရပါ ဘဲ မိမိ ကိုယ္ မိမိ ယံုၾကည္မႈ မရိွ၍ သာ ၿဖစ္ပါသည္။ ထိုအခ်ိန္ ခါ မ်ိဳးတြင္ ေယာက္က်ားတစ္ေယာက္၏ ခံစားခ်က္၊ သူမအေပၚ တန္ဖိုးထားၿခင္းမ်ားသည္ အမွန္တကယ္ လက္ထပ္ရန္ ရည္ရြယ္၍ ခ်စ္ၾကေသာ ေယာက္က်ားသားတိုင္း နားလည္ႏိုင္မည္ ဟုေမ်ွာ္လင့္ပါ သည္။
မွတ္မိပါေသးသည္ ကန္ေဘာင္တြင္ ထိုင္ရန္ သူမ ေၿပာေသာ အခါ ခ်စ္သူတို႔ ထိုင္ၾကေသာ ထိုင္ခံုထက္ အေၾကာ္ဆိုင္ ကို ေရြးခ်ယ္ပါသည္။သူမ သည္ သူမကို မခ်စ္၍ ဟု ေစာဒက တက္ပါသည္။ အမွန္ မွာ ကြ်န္ေတာ္သည္ မဆံုးႏိုင္ေသာ ပူပန္ မႈ တို႔ မေလာင္ကြ်မ္းခ်င္ေသာ ေၾကာင့္ သာၿဖစ္ပါသည္။ထို႔ထက္ ပို၍ လက္မထပ္ၿဖစ္ခဲ့ေသာ္ သူမအား ထိုပူေလာင္မႈ ထဲတြင္ မခံစားေစခ်င္ေသာ ဆႏၵ သာၿဖစ္ပါသည္။
ရုပ္ရွင္တူၾကည့္ခဲ့စဥ္ခါ သူမ ၏ အထိအေတြ႔ မခံစား ရ ေအာင္ ေစာင့္ထိန္းခဲ့ပါသည္။အမ်ား အတဲြ ေတြလို ကြ်န္ေတာ္ လည္း ၾကင္နာ ယုယခ်င္ပါသည္။ သို႔ေသာ္ ကြ်န္ေတာ္ သူမအေပၚ ေစာင့္ထိန္းခဲ့ရ ေသာ ထိုႏွစ္နာ ရီေသာ အခ်ိန္သည္ ကြ်န္ေတာ္ အတြက္ ႏွစ္ ႏွစ္ရာ မ်ွၾကာသည္ ဟုထင္ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သည္လည္း အခြင့္အေရး ေလးလိုခ်င္ပါသည္ သို႔ေသာ္ ထိုအခြင့္အေရး ထက္ သူမ ကို ေလးစားၿမတ္ႏိုးေသာ စိတ္က ပိုပါသည္။ သူမႏွင့္နားလည္ မႈလဲြကာ လက္ထပ္မည့္ အေရး ပ်က္ၿပား မည္ကို လြန္စြာ စိုးရိမ္ မိေသာေၾကာင့္သာ ၿဖစ္ပါသည္။
ေနာက္ပိုင္းတြင္ သူမသည္ သူမ၏ ခ်စ္သူေဟာင္း ႏွင့္ ဆက္ဆံ မႈရိွလာပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ေမးေသာအခါတြင္ သူငယ္ခ်င္း အၿခင္းၿခင္း ကူညီၿခင္း ၿဖစ္ေၾကာင္း ေၿဖပါသည္။ သူမ၏` ခ်စ္သူေဟာင္းကို သူမ၏ အိမ္တြင္ ခဏခဏ ေတြ႔လာရပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္၏ ခံစားခ်က္ကို ဖြင့္မေၿပာခဲ့ပါ။ ကြ်န္ေတာ္ လက္ထပ္ရန္ ရည္ရြယ္ေသာ သူမ၏ သေဘာထား ေသးသိမ္ ရန္ေကာဆိုေသာ အေနအထားကို မလိုခ်င္၍ ၿဖစ္ပါသည္။ကြ်န္ေတာ္၏ ရင္၌ ၿဖစ္ေသာ မီးေတာက္မ်ား ကို မ်ိဳခ်ကာသာ ထားခဲ့ပါသည္။ တေန႔ သူမႏွင့္ သူမ၏ သူငယ္ခ်င္း ဆိုေသာ သူ(သူမ၏ ခ်စ္သူေဟာင္း) အား ပန္းၿခံ တစ္ခု၏ ေရွ့ တြင္ ေတြ႔ခဲ့ရပါသည္။ မိုးၿပိဳသကဲ့သို႔ ခံစားရပါသည္။ ေပါက္ကဲြလြယ္ေသာ၊ ခက္ထန္ၾကမ္းတမ္းေသာ၊ အတၱၾကီးေသာ၊ တယူသန္ဆန္ေသာ၊ မာနၾကီးေသာ ကြ်န္ေတာ္ သည္ ထိုၿမင္ကြင္းအတြက္ ေပါက္ကဲြ မထြက္ပါ၊ ခက္ထန္ ၾကမ္းတမ္းေသာ အမႈအရာ မၿပခဲ့ဘဲ အသက္ရူမႈတို႔ ရပ္ဆိုင္းကာ ေၾကာင္ၾကည့္ေနခဲ့ပါသည္။ ထင္ပါသည္ သူမ အား သာမန္ အခ်စ္ထက္ ပို၍သာ ဤ အေၿခအေန ၌ ထိန္းသိမ္းႏိုင္ခဲ့ ၿခင္းၿဖစ္ပါသည္။ ေနာက္ ပိုင္းတြင္ သူမႏွင့္ အခါ အားေလ်ွာ္စြာ ေတြ႔ေသာ္လည္း ကြ်န္ေတာ္ မူလ ရည္ရြယ္ ခ်က္ၿဖစ္ေသာ လက္မထပ္ခင္ မက်ဴလြန္ေရး ကိုသာ ကြ်န္ေတာ္ ဂရုၿပဳ ေစာင့္ထိန္းခဲ့ပါသည္။
ကြ်န္ေတာ္၏ ပထမဆံုး မွန္ခဲ့ေသာ ခဲ(ဂဲ)မွာ သူငယ္ခ်င္း သူငယ္ခ်င္း ဆိုေသာ သူငယ္ခ်င္းခဲလံုး ၿဖစ္ေသာ ေၾကာင့္ သူမ ဘယ္မ်ွပင္ သူငယ္ခ်င္းဆိုေသာ္လဲ ကြ်န္ေတာ္ မွာ ယံုၾကည္ေန ႏိုင္ခဲ့ ၿခင္းမရိွပါ။ ထို႔ထက္ပို ၍ သူမ၏ သူငယ္ ခ်င္းဆုိ သူသည္ သူမ၏ ခ်စ္သူေဟာင္း ၿဖစ္ခဲ့ဖူးသူ ၿဖစ္ေသာေၾကာင့္ ကြ်န္ေတာ္ မခံစားႏိုင္ၿခင္း ၿဖစ္ပါသည္။
အခ်စ္ေပၚတြင္ တစ္ခုတည္းေသာ အႏိုင္ယူၿခင္းသည္ အခ်စ္ႏွင့္ ေ၀းရာ သို႔ ထြက္သြားၿခင္း ၿဖစ္သည္ဟု ၾကားဖူးပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ ေရၿခား ေၿမၿခား ထြက္လာခဲ့ပါသည္။အခ်စ္ေၾကာင့္ ဘ၀တစ္ခုကို ၿပဳၿပင္ ရန္ ဆယ္စုႏွစ္တစ္ခု ဟူေသာ အခ်ိန္ မရွိေတာ့ေသာေၾကာင့္သာလ်ွင္ ၿဖစ္ပါသည္။ သူမ ကို ကြ်န္ေတာ္ ခ်စ္ပါသည္။
ကြ်န္ေတာ္ သည္ အတၱၾကီးေသာ၊ ကိုယ္ခ်င္းမစာတတ္ေသာ၊ တယူသန္ဆန္ေသာ၊ ထံုထိုင္းေသာ၊ မာနၾကီးေသာ၊ ခက္ထန္ၾကမ္းေသာ၊ "အ"ေသာ၊ လူမႈေရး နားမလည္ေသာ၊ ခက္ထန္ၾကမ္းတမ္းေသာ သူ ၿဖစ္ေၾကာင္း၀န္ခံ ပါ သည္။ တဆက္တည္းတြင္ ကြ်န္ေတာ္ သည္ သူမ ကို လက္ထပ္ ရန္သာ ရည္ရြယ္ ၍ အၿခား မည္သည့္ အခြင့္အေရး ႏွင့္ လိုလား ေတာင့္တ ခ်က္မရိွေၾကာင္း ကို လဲ ၀န္ခံ ပါသည္။ ကြ်န္ေတာ္ သူမ ကို ခ်စ္ပါ သည္။



ဒီးဒိုး

No comments:

Post a Comment